Tallózás Tanszék szerint

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Tételek száma:3.

Futó, Laura (2024) A kreátor marketing hatása a fogyasztói lojalitásra: Magyar Telekom – Kraft Agency = The impact of the creator marketing on consumer loyalty: Magyar Telekom - Kraft Agency. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média- és designkommunikáció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_futo_l_2024tavasz.pdf

Kocsó, Barbara (2024) Görgetés a bőrápolásért: A TikTok, mint edutainment eszköz kvalitatív vizsgálata. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média- és designkommunikáció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_kocso_b_2024tavasz.pdf

Marosi, Bori (2024) Online közösségek a gamer kultúrában: A társas kapcsolatok és az E-WOM szerepe = Online communities in the gamer culture: Social relationships and the role of E-WOM. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média- és designkommunikáció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_marosi_b_2024tavasz.pdf

A lista elkészültének dátuma: Tue Jul 1 02:45:49 2025 UTC.