Tallózás Tanszék szerint

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Tételek száma:14.

Békési, Vivien (2020) Az ügymarketing-kampányok mint a fogyasztói társadalmi felelősségvállalás szócsövei : A fogyasztói társadalmi felelősségvállalás és az ügymarketingkampányok viszonya = Cause-related campaigns in service of consumer social responsibility: Relationship between consumer social responsibility and cause-related marketing campaigns. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bekesi_v_2020.pdf

Dulai, Sára (2020) Valódi, nem kozmetikázott!- A fogyasztók elvárásairól a kozmetikai iparban működő vállalatok CSR kommunikációjával kapcsolatban = Real, not cosmetic! – About consumer expectations of the CSR communication in the cosmetics industry. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/dulai_s_2020.pdf

Fekete, Fanni Krisztina (2020) A felhasználókban rejlő érték : Az IKEA vállalati Facebook-oldalán végbemenő közös értékteremtés nyomában = Consumers as Creators of Business Value Examining the Manifestations of Cocreation on IKEA Hungary's Official Facebook Page. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/fekete_f_k_2020.pdf

Tamás, Zsanett (2020) „Itt a pénzem, fuss el véle?” Az eseményszponzoráció márkaértékre gyakorolt hatásának vizsgálata a hazai rendezésű futóversenyek esetében. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció.

Baksai, Csilla (2019) A fenntarthatóság hatása a kozmetikai ipari vállalatok marketingstratégiájára. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció.

Harnberger, Bianka (2019) CSR kommunikáció fogyasztói megítélése a fast fashion iparágban - A H&M példáján keresztül = Customer perception of CSR communications in the fast fashion industry – an example of H&M. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/hamberger_b_2019.pdf

Szabó, Ákos (2019) Egyik fülünkön be, a másikon ki… Az auditív reklámok felidézésének, megértésének vizsgálata a médiában. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció.

Panyi, Krisztina Tímea (2018) Kikből válogathat egy szponzor?: YouTuber trendek Magyarországon. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció.

Vései, Viktor (2018) Fiatalos csapat, versenyképes fizetés? Nem mindegy, ki mondja! TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció.

Zsila, Hajnalka Mária (2018) Ki segít kit?: esélyek a piramis alján a Fenntartható Fejlődési Célok eléréséért. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció.

Kocsis, Anikó (2017) Hogyan erősíthető a személyes kapcsolat a tematikus videóblogok esetében?: videóbloggerek személyes márka és márkaközösség vizsgálata. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Kocsis_Aniko_TDK.pdf

Lőrincz, Nikolett (2017) A sztorifaktor: avagy a történet meggyőző ereje a személyes eladásban. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció.

Pilinszky, Dóra (2017) A Közgazdaságtudományi Kar sajtóreprezentációja napilapokban 1920-1934 között. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Pilinszky_Dora_TDK.pdf

Bucsi, Karina and Szűcs, Fanni (2016) A sharing economy piacátrendező hatása Magyarországon: az Airbnb térnyerésén keresztül szemléltetve. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció.

A lista elkészültének dátuma: Tue May 14 02:24:30 2024 UTC.