Tallózás Tanszék szerint

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Tételek száma:3.

Dudás, Norbert (2023) Élmény a digitális ügyintézésben : A fogyasztói élmény kialakulásában szerepet játszó tényezők a mobilbanki alkalmazások használata során = Experience in banking – Aspects of customer experience in mobile banking applications. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció – Marketingkommunikáció a XXI. században. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_dudas_n_2023.pdf

Kereszty, Loránd (2023) Co-labour, co-create, co-branding - Hogyan növelhető a vállalat fogyasztók által észlelt márkaértéke a képzőművészeti kompetencia termékfejlesztésben történő alkalmazásával? = Co-labour, co-create, co-branding - How to increase the consumer perceived brand value by applying artistic competence in product development? TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció – Marketingkommunikáció a XXI. században. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_kereszty_l_2023.pdf

Nagy, Kamilla (2023) Milyen a szép nő? - Mi jellemzi a szépségideálok marketingkommunikációs interpretációját a közösségi média felületein a női fogyasztók szemszögéből? = What is a beautiful woman like? - What characterizes the marketing communication interpretation of beauty ideals on social media platforms from the perspective of female consumers? TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció – Marketingkommunikáció a XXI. században. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_nagy_k_2023.pdf

A lista elkészültének dátuma: Tue May 14 02:25:04 2024 UTC.