Tallózás Tanszék szerint

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Tételek száma:3.

Hamecz, Anna Rebeka (2023) Transzgresszió hatása a sportfogyasztói magatartásra. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció – Holisztikus marketingkommunikációs szemléletmód. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_hamecz_a_r_2023.pdf

Lapis, Áron (2023) Mi ösztönzi a magyarokat a Forma-1 iránti rajongásra? Avagy mi motiválja és hogyan kapcsolódnak az Forma-1-hez a magyar rajongók, és ez miként jelenik meg fogyasztói magatartásukban. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció – Holisztikus marketingkommunikációs szemléletmód. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_lapis_a_2023.pdf

Patonai, Laura (2023) Anime, mint (társadalmi) marketing : Művészettől, terméken át a marketing eszközig = Anime as (societal) marketing : From art form to product being until transforming to a marketing tool. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció – Holisztikus marketingkommunikációs szemléletmód. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_patonai_l_2023.pdf

A lista elkészültének dátuma: Tue May 14 02:25:09 2024 UTC.