Tételek száma:4.
Krasznai, Blanka
(2024)
Szóviccektől a márkaépítésig: A memetikus tartalmak szerepe a márkamegítélésben a kiskereskedelmi szektorban az Aldi és Lidl példáján keresztül.
TDK dolgozat, BCE, Digitális marketing.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_krasznai_b_2024tavasz.pdf
Böröcz, Krisztián Roland
(2023)
Az EESZT használatát befolyásoló tényezők vizsgálata a magyar lakosság körében = Examining the factors influencing the use of EESZT among the Hungarian population.
TDK dolgozat, BCE, Digitális marketing.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_borocz_k_2023.pdf
Burka, Bettina Lilla
(2023)
Az implicit és explicit asszociációk a chatGPT technológia elfogadásával kapcsolatban = Implicit and explicit associations about the technology acceptance of chatgpt.
TDK dolgozat, BCE, Digitális marketing.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_burka_b_l_2023.pdf
Németh, Evelin
(2023)
A hely a kulcs: az autómegosztó felhasználók helyalapú hirdetésekkel kapcsolatos attitűdjének vizsgálata = Location is the key: examining carsharing users' attitudes towards location-based advertising.
TDK dolgozat, BCE, Digitális marketing.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_nemeth_e_2023.pdf
A lista elkészültének dátuma: Tue Jul 1 02:46:36 2025 UTC.