Tallózás Tanszék szerint

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Tételek száma:4.

Krasznai, Blanka (2024) Szóviccektől a márkaépítésig: A memetikus tartalmak szerepe a márkamegítélésben a kiskereskedelmi szektorban az Aldi és Lidl példáján keresztül. TDK dolgozat, BCE, Digitális marketing. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_krasznai_b_2024tavasz.pdf

Böröcz, Krisztián Roland (2023) Az EESZT használatát befolyásoló tényezők vizsgálata a magyar lakosság körében = Examining the factors influencing the use of EESZT among the Hungarian population. TDK dolgozat, BCE, Digitális marketing. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_borocz_k_2023.pdf

Burka, Bettina Lilla (2023) Az implicit és explicit asszociációk a chatGPT technológia elfogadásával kapcsolatban = Implicit and explicit associations about the technology acceptance of chatgpt. TDK dolgozat, BCE, Digitális marketing. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_burka_b_l_2023.pdf

Németh, Evelin (2023) A hely a kulcs: az autómegosztó felhasználók helyalapú hirdetésekkel kapcsolatos attitűdjének vizsgálata = Location is the key: examining carsharing users' attitudes towards location-based advertising. TDK dolgozat, BCE, Digitális marketing. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_nemeth_e_2023.pdf

A lista elkészültének dátuma: Tue Jul 1 02:46:36 2025 UTC.