A LOHAS fogyasztói csoport környezettudatosságának vizsgálata : A fogyasztói tudatosság megjelenése az élelmiszer vásárlásban és az étkezési szokásokban

Langer, Petra Mária (2016) A LOHAS fogyasztói csoport környezettudatosságának vizsgálata : A fogyasztói tudatosság megjelenése az élelmiszer vásárlásban és az étkezési szokásokban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
801kB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Gazdasági fejlődés, fenntartható fejlődés
Azonosító kód:9404
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:21 Jún 2017 13:39
Utolsó változtatás:21 Jún 2017 13:39

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap