Langer, Petra Mária (2016) A LOHAS fogyasztói csoport környezettudatosságának vizsgálata : A fogyasztói tudatosság megjelenése az élelmiszer vásárlásban és az étkezési szokásokban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
801kB |
| Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
|---|---|
| Témakör: | Marketing Gazdasági fejlődés, fenntartható fejlődés |
| Azonosító kód: | 9404 |
| Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
| Elhelyezés dátuma: | 21 Jún 2017 13:39 |
| Utolsó változtatás: | 21 Jún 2017 13:39 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

