Mém: a politikai kommunikáció újabb eszköze vagy puszta szórakozás? : A 2016-os Amerikai Egyesült Államok elnökválasztása kapcsán létrejött fogyasztói tartalmak kommunikációs értékének vizsgálata

Horváth, Viktória (2016) Mém: a politikai kommunikáció újabb eszköze vagy puszta szórakozás? : A 2016-os Amerikai Egyesült Államok elnökválasztása kapcsán létrejött fogyasztói tartalmak kommunikációs értékének vizsgálata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Politikatudomány
Azonosító kód:9393
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:16 Jún 2017 11:46
Utolsó változtatás:16 Jún 2017 11:46

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap