Mém: a politikai kommunikáció újabb eszköze vagy puszta szórakozás? : A 2016-os Amerikai Egyesült Államok elnökválasztása kapcsán létrejött fogyasztói tartalmak kommunikációs értékének vizsgálata

Horváth, Viktória (2016) Mém: a politikai kommunikáció újabb eszköze vagy puszta szórakozás? : A 2016-os Amerikai Egyesült Államok elnökválasztása kapcsán létrejött fogyasztói tartalmak kommunikációs értékének vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Marketing
Political science
ID Code:9393
Specialisation:Kereskedelem és marketing szak
Deposited On:16 Jun 2017 11:46
Last Modified:16 Jun 2017 11:46

Repository Staff Only: item control page