A modern politikai propaganda, mint politikai marketingkommunikációs eszköz alapelvei és alkalmazása a 20. századtól a rendszerváltást követő magyar politikáig

Orosz, Natália Zsuzsanna (2016) A modern politikai propaganda, mint politikai marketingkommunikációs eszköz alapelvei és alkalmazása a 20. századtól a rendszerváltást követő magyar politikáig. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Orosz_Natalia_Zsuzsanna.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
4MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Orosz_Natalia_Zsuzsanna.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Politikatudomány
Azonosító kód:9359
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:13 Jún 2017 12:54
Utolsó változtatás:13 Jún 2017 12:54

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap