Janda, Emma (2016) Digitális érettség a magyar divatiparban H&M és ZARA a digitális versenyben. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Janda_Emma.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
700kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Janda_Emma.pdf
| Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
|---|---|
| Témakör: | Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Marketing |
| Azonosító kód: | 9356 |
| Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
| Elhelyezés dátuma: | 13 Jún 2017 12:40 |
| Utolsó változtatás: | 13 Jún 2017 12:40 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

