Az elektronikus szájreklám szerepe a filmválasztásban : Hogyan vonzza be a moziba, vagy riasztja el a nézőket a filmekről szóló WOM, e-WOM.

Csizmadi, Dániel (2016) Az elektronikus szájreklám szerepe a filmválasztásban : Hogyan vonzza be a moziba, vagy riasztja el a nézőket a filmekről szóló WOM, e-WOM. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Kultúra, közművelődés, sport
Azonosító kód:9099
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment szak
Elhelyezés dátuma:05 Okt 2016 09:37
Utolsó változtatás:05 Okt 2016 09:37

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap