Hiszem, ha látom? : Különbségek az elektronikus szájreklám elfogadását befolyásoló tényezők között az aktív tartalomgenerálók és a passzív olvasók körében

Holczinger, Dóra (2016) Hiszem, ha látom? : Különbségek az elektronikus szájreklám elfogadását befolyásoló tényezők között az aktív tartalomgenerálók és a passzív olvasók körében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:9087
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:04 Okt 2016 09:33
Utolsó változtatás:04 Okt 2016 09:33

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap