Hogyan alkalmazhatóak a márkázási elméletek az egészségügyben - arculatformáló kérdőívek szerepe egy egészségügyi intézmény esetében

Brünner, Szilveszter (2016) Hogyan alkalmazhatóak a márkázási elméletek az egészségügyben - arculatformáló kérdőívek szerepe egy egészségügyi intézmény esetében. Postgraduális szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
5MB

Tétel típus:Postgraduális szakdolgozat
Témakör:Társadalombiztosítás, szociálpolitika, egészségügy
Marketing
Azonosító kód:9036
Képzés/szak:Orvos-közgazdász szak
Elhelyezés dátuma:28 Szept 2016 08:47
Utolsó változtatás:28 Szept 2016 08:47

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap