Ugyanaz, de mégis más : Az Apple és a Samsung észlelt márkaimázsának és népszerűségének összehasonlítása Magyarország és Észak-Amerika fogyasztói között

Császár, Gabriella (2015) Ugyanaz, de mégis más : Az Apple és a Samsung észlelt márkaimázsának és népszerűségének összehasonlítása Magyarország és Észak-Amerika fogyasztói között. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
852kB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:8817
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:23 Máj 2016 08:40
Utolsó változtatás:23 Máj 2016 08:40

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap