A meggyőzés szerepe a társadalmi marketingben : Dohányzásellenes kampányok által alkalmazott meggyőzési stratégiák hatása

Pomázi, Dániel (2015) A meggyőzés szerepe a társadalmi marketingben : Dohányzásellenes kampányok által alkalmazott meggyőzési stratégiák hatása. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Pomazi_Daniel.pdf

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Pomazi_Daniel.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Marketing
ID Code:8785
Specialisation:Kereskedelem és marketing szak
Deposited On:11 May 2016 09:53
Last Modified:11 May 2016 09:53

Repository Staff Only: item control page