Pomázi, Dániel (2015) A meggyőzés szerepe a társadalmi marketingben : Dohányzásellenes kampányok által alkalmazott meggyőzési stratégiák hatása. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Pomazi_Daniel.pdf
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Pomazi_Daniel.pdf
Item Type: | BA/BSc thesis |
---|---|
Subjects: | Marketing |
ID Code: | 8785 |
Specialisation: | Kereskedelem és marketing szak |
Deposited On: | 11 May 2016 09:53 |
Last Modified: | 11 May 2016 09:53 |
Repository Staff Only: item control page