Pomázi, Dániel (2015) A meggyőzés szerepe a társadalmi marketingben : Dohányzásellenes kampányok által alkalmazott meggyőzési stratégiák hatása. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Pomazi_Daniel.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Pomazi_Daniel.pdf
| Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
|---|---|
| Témakör: | Marketing |
| Azonosító kód: | 8785 |
| Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
| Elhelyezés dátuma: | 11 Máj 2016 09:53 |
| Utolsó változtatás: | 11 Máj 2016 09:53 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

