Magyarország, mint turisztikai desztináció népszerűsítése az Arab-öböl országaiban : Az országimázs hatása

Keszler, Rita (2015) Magyarország, mint turisztikai desztináció népszerűsítése az Arab-öböl országaiban : Az országimázs hatása. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Keszler_Rita.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
563kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Keszler_Rita.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Azonosító kód:8783
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:11 Máj 2016 09:45
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:26

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap