Botos, Flóra (2015) Az online élelmiszer vásárlás választásának okai, a Tesco Online Bevásárlás vizsgálatán keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Botos_Flora.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
702kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Botos_Flora.pdf
| Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
|---|---|
| Témakör: | Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Marketing |
| Azonosító kód: | 8782 |
| Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
| Elhelyezés dátuma: | 11 Máj 2016 09:39 |
| Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 21:26 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

