A referenciacsoportok hatása az etikus divatcikkek fogyasztására

Bede, Nóra Anna (2015) A referenciacsoportok hatása az etikus divatcikkek fogyasztására. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bede_Nora_Anna.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
844kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bede_Nora_Anna.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Azonosító kód:8780
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:11 Máj 2016 09:17
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:26

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap