Az e-WOM és a filmválasztás döntési folyamatának kapcsolata Magyarországon a filmértékelő portálok szempontjából

Bartók, Botond (2015) Az e-WOM és a filmválasztás döntési folyamatának kapcsolata Magyarországon a filmértékelő portálok szempontjából. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bartok_Botond.pdf

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bartok_Botond.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Marketing
Media and communication
ID Code:8779
Specialisation:Kereskedelem és marketing szak
Deposited On:11 May 2016 09:12
Last Modified:11 May 2016 09:12

Repository Staff Only: item control page