Hogyan panaszkodik a fogyasztó? : A virtuális kereskedelmi közösségekben megjelenő negatív szájreklám elemzése

Kiss, Tünde (2015) Hogyan panaszkodik a fogyasztó? : A virtuális kereskedelmi közösségekben megjelenő negatív szájreklám elemzése. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kiss_Tunde.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kiss_Tunde.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Média és kommunikáció
Azonosító kód:8751
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:02 Máj 2016 12:08
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:26

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap