Hogyan panaszkodik a fogyasztó? : A virtuális kereskedelmi közösségekben megjelenő negatív szájreklám elemzése

Kiss, Tünde (2015) Hogyan panaszkodik a fogyasztó? : A virtuális kereskedelmi közösségekben megjelenő negatív szájreklám elemzése. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kiss_Tunde.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kiss_Tunde.pdf


Item Type:MA/MSc thesis
Subjects:Marketing
Media and communication
ID Code:8751
Specialisation:Marketing szak
Deposited On:02 May 2016 12:08
Last Modified:02 Jul 2016 21:26

Repository Staff Only: item control page