Hartman, Eszter (2015) Betegtoborzáshoz használt marketing stratégiák a klinikai vizsgálatokban. Postgraduate thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hartmann_Eszter_Zsuzsanna.pdf
![]() |
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
950kB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hartmann_Eszter_Zsuzsanna.pdf
Item Type: | Postgraduate thesis |
---|---|
Subjects: | Marketing Social welfare, insurance, health care |
ID Code: | 8750 |
Specialisation: | Gyógyszerész-közgazdász szak |
Deposited On: | 02 May 2016 09:55 |
Last Modified: | 02 May 2016 12:53 |
Repository Staff Only: item control page