Hartman, Eszter (2015) Betegtoborzáshoz használt marketing stratégiák a klinikai vizsgálatokban. Postgraduális szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hartmann_Eszter_Zsuzsanna.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
950kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hartmann_Eszter_Zsuzsanna.pdf
| Tétel típus: | Postgraduális szakdolgozat |
|---|---|
| Témakör: | Marketing Társadalombiztosítás, szociálpolitika, egészségügy |
| Azonosító kód: | 8750 |
| Képzés/szak: | Gyógyszerész-közgazdász szak |
| Elhelyezés dátuma: | 02 Máj 2016 09:55 |
| Utolsó változtatás: | 02 Máj 2016 12:53 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

