File, Petra (2015) Az online és digitális marketing hatásai az olimpiai sportágakra és ezek bemutatása a hivatásos atlétika példáján. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Kisvállalkozás-fejlesztési Központ. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/File_Petra.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
940kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/File_Petra.pdf
| Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
|---|---|
| Témakör: | Marketing Kultúra, közművelődés, sport |
| Azonosító kód: | 8577 |
| Képzés/szak: | Gazdálkodási és menedzsment szak |
| Elhelyezés dátuma: | 25 Feb 2016 13:49 |
| Utolsó változtatás: | 25 Feb 2016 13:49 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

