A Z-generációs célcsoport körében a Sztárokkal történő közösségi médiás reklámlehetőségek vizsgálata az „észlelt barátság” faktor alapján

Kóródy, Adél (2015) A Z-generációs célcsoport körében a Sztárokkal történő közösségi médiás reklámlehetőségek vizsgálata az „észlelt barátság” faktor alapján. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Pszichológia
Azonosító kód:8555
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:17 Feb 2016 12:08
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:24

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap