Mindenhol otthon? : A közösségi dimenzió szerepének vizsgálata két online utazási közösség, az Airbnb és a Couchsurfing példáján keresztül

Tóth, Krisztina (2015) Mindenhol otthon? : A közösségi dimenzió szerepének vizsgálata két online utazási közösség, az Airbnb és a Couchsurfing példáján keresztül. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Krisztina.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
655kB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Krisztina.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Marketing
ID Code:8539
Specialisation:Kereskedelem és marketing szak
Deposited On:12 Feb 2016 11:33
Last Modified:02 Jul 2016 21:24

Repository Staff Only: item control page