Mindenhol otthon? : A közösségi dimenzió szerepének vizsgálata két online utazási közösség, az Airbnb és a Couchsurfing példáján keresztül

Tóth, Krisztina (2015) Mindenhol otthon? : A közösségi dimenzió szerepének vizsgálata két online utazási közösség, az Airbnb és a Couchsurfing példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Krisztina.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
655kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Krisztina.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:8539
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:12 Feb 2016 11:33
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:24

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap