Tóth, Krisztina (2015) Mindenhol otthon? : A közösségi dimenzió szerepének vizsgálata két online utazási közösség, az Airbnb és a Couchsurfing példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Krisztina.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
655kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Krisztina.pdf
| Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
|---|---|
| Témakör: | Marketing |
| Azonosító kód: | 8539 |
| Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
| Elhelyezés dátuma: | 12 Feb 2016 11:33 |
| Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 21:24 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

