Az egészséges termékkínálat hatása a McDonald’s márka-imázsára

Kemenes, Zsombor (2015) Az egészséges termékkínálat hatása a McDonald’s márka-imázsára. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kemenes_Zsombor.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kemenes_Zsombor.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:8531
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment szak
Elhelyezés dátuma:12 Feb 2016 10:35
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:24

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap