Kemenes, Zsombor (2015) Az egészséges termékkínálat hatása a McDonald’s márka-imázsára. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kemenes_Zsombor.pdf
| ![[img]](https://szd.lib.uni-corvinus.hu/style/images/fileicons/application_pdf.png) 
 | PDF
 - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader 1MB | 
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kemenes_Zsombor.pdf
| Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat | 
|---|---|
| Témakör: | Marketing | 
| Azonosító kód: | 8531 | 
| Képzés/szak: | Gazdálkodási és menedzsment szak | 
| Elhelyezés dátuma: | 12 Feb 2016 10:35 | 
| Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 21:24 | 
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

