“Az vagy, amit viselsz (?)” : A márkák szerepe a tinédzserek életében

Keller, Anni Dorottya (2015) “Az vagy, amit viselsz (?)” : A márkák szerepe a tinédzserek életében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Keller_Anni_Dorottya.pdf

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Keller_Anni_Dorottya.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Marketing
ID Code:8530
Specialisation:Gazdálkodási és menedzsment szak
Deposited On:12 Feb 2016 09:36
Last Modified:12 Feb 2016 09:36

Repository Staff Only: item control page