“Az vagy, amit viselsz (?)” : A márkák szerepe a tinédzserek életében

Keller, Anni Dorottya (2015) “Az vagy, amit viselsz (?)” : A márkák szerepe a tinédzserek életében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Keller_Anni_Dorottya.pdf

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Keller_Anni_Dorottya.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:8530
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment szak
Elhelyezés dátuma:12 Feb 2016 09:36
Utolsó változtatás:12 Feb 2016 09:36

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap