Keller, Anni Dorottya (2015) “Az vagy, amit viselsz (?)” : A márkák szerepe a tinédzserek életében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Keller_Anni_Dorottya.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Keller_Anni_Dorottya.pdf
| Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
|---|---|
| Témakör: | Marketing |
| Azonosító kód: | 8530 |
| Képzés/szak: | Gazdálkodási és menedzsment szak |
| Elhelyezés dátuma: | 12 Feb 2016 09:36 |
| Utolsó változtatás: | 12 Feb 2016 09:36 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

