„Kókusz és barack?” : Az amerikai és magyar kultúra közötti különbségek megjelenése a reklámokban

Futó, Judit Anikó (2015) „Kókusz és barack?” : Az amerikai és magyar kultúra közötti különbségek megjelenése a reklámokban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Futo_Judit_Aniko.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Futo_Judit_Aniko.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Kultúra, közművelődés, sport
Azonosító kód:8529
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:12 Feb 2016 09:23
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:24

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap