A fogyasztói magatartás sajátosságai a sharing economy vonatkozásában : A fogyasztói tudatosság és a közösségi motívum megjelenése az Oszkar.com használata során

Fodor, Vivien (2015) A fogyasztói magatartás sajátosságai a sharing economy vonatkozásában : A fogyasztói tudatosság és a közösségi motívum megjelenése az Oszkar.com használata során. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Fodor_Vivien.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Fodor_Vivien.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Marketing
ID Code:8528
Specialisation:Gazdálkodási és menedzsment szak
Deposited On:12 Feb 2016 09:18
Last Modified:02 Jul 2016 21:24

Repository Staff Only: item control page