Crowdsourcing üzleti modellek: Miként monetizálják a vállalatok a tömegek által teremtett értéket?

K. Szabó, Levente Imre (2014) Crowdsourcing üzleti modellek: Miként monetizálják a vállalatok a tömegek által teremtett értéket? BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Kisvállalkozás-fejlesztési Központ.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
619kB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/K_Szabo_Levente_Imre.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Management, business policy
ID Code:7962
Specialisation:Gazdálkodási és menedzsment szak
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:23 Feb 2015 15:11
Last Modified:02 Jul 2016 21:19

Repository Staff Only: item control page