Crowdsourcing üzleti modellek: Miként monetizálják a vállalatok a tömegek által teremtett értéket?

K. Szabó, Levente Imre (2014) Crowdsourcing üzleti modellek: Miként monetizálják a vállalatok a tömegek által teremtett értéket? BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Kisvállalkozás-fejlesztési Központ. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/K_Szabo_Levente_Imre.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
619kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/K_Szabo_Levente_Imre.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Vállalati vezetés és politika
Azonosító kód:7962
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment szak
Elhelyezés dátuma:23 Feb 2015 15:11
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:19

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap