K. Szabó, Levente Imre (2014) Crowdsourcing üzleti modellek: Miként monetizálják a vállalatok a tömegek által teremtett értéket? BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Kisvállalkozás-fejlesztési Központ. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/K_Szabo_Levente_Imre.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
619kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/K_Szabo_Levente_Imre.pdf
| Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
|---|---|
| Témakör: | Vállalati vezetés és politika |
| Azonosító kód: | 7962 |
| Képzés/szak: | Gazdálkodási és menedzsment szak |
| Elhelyezés dátuma: | 23 Feb 2015 15:11 |
| Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 21:19 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

