A közös értékteremtés fogyasztói oldalának vizsgálata egy könyvkiadó közösségben

Lele, Zsófia (2014) A közös értékteremtés fogyasztói oldalának vizsgálata egy könyvkiadó közösségben. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lele_Zsofia.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lele_Zsofia.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:7935
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:19 Feb 2015 10:30
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:18

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap