Gergely, Dóra (2014) A sütés és főzés, mint komoly szabadidős tevékenység közösségformáló megjelenése az Instagramon. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Gergely_Dora.pdf
| ![[img]](https://szd.lib.uni-corvinus.hu/style/images/fileicons/application_pdf.png) 
 | PDF
 - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader 8MB | 
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Gergely_Dora.pdf
| Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat | 
|---|---|
| Témakör: | Marketing Média és kommunikáció | 
| Azonosító kód: | 7934 | 
| Képzés/szak: | Marketing szak | 
| Elhelyezés dátuma: | 19 Feb 2015 09:28 | 
| Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 21:18 | 
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

