Bence, Krisztina (2014) Marketing a religion by the tools of business and tourism - Case study of The Krishna Valley -. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bence_Krisztina.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bence_Krisztina.pdf
| Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
|---|---|
| Témakör: | Marketing Vallás |
| Azonosító kód: | 7933 |
| Képzés/szak: | Marketing szak |
| Elhelyezés dátuma: | 18 Feb 2015 15:05 |
| Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 21:18 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

