Erdős, Alexandra (2014) A Facebook megjelenése a könnyűzenei fesztiválok kommunikációjában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Erdos_Alexandra.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Erdos_Alexandra.pdf
| Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
|---|---|
| Témakör: | Marketing Kultúra, közművelődés, sport |
| Azonosító kód: | 7929 |
| Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
| Elhelyezés dátuma: | 18 Feb 2015 14:32 |
| Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 21:18 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

