Love, sex: Durex? : A márkaidentitás és márkaimázs kapcsolatának vizsgálata a Durex esetében

Hamza, Emese (2014) Love, sex: Durex? : A márkaidentitás és márkaimázs kapcsolatának vizsgálata a Durex esetében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hamza_Emese.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hamza_Emese.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Marketing
ID Code:7082
Specialisation:Kereskedelem és marketing szak
Deposited On:09 Apr 2014 12:48
Last Modified:02 Jul 2016 21:10

Repository Staff Only: item control page