Hamza, Emese (2014) Love, sex: Durex? : A márkaidentitás és márkaimázs kapcsolatának vizsgálata a Durex esetében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hamza_Emese.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hamza_Emese.pdf
| Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
|---|---|
| Témakör: | Marketing |
| Azonosító kód: | 7082 |
| Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
| Elhelyezés dátuma: | 09 Ápr 2014 12:48 |
| Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 21:10 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

