Fogyasztói minőségérzékelés az online webshopok felületén : A G’Roby és a Tesco Online Bevásárlás online felületének feltáró elemzése

Egervári, Krisztián (2014) Fogyasztói minőségérzékelés az online webshopok felületén : A G’Roby és a Tesco Online Bevásárlás online felületének feltáró elemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Egervari_Krisztian.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
525kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Egervari_Krisztian.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Azonosító kód:7080
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:09 Ápr 2014 11:34
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:10

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap