Zatik, Dóra (2014) A honlap, mint online marketingkommunikációs eszköz a szállodaiparban : A honlapok szerepének vizsgálata a fogyasztók információs igényeinek tükrében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Zatik_Dora.pdf
![]()
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
700kB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Zatik_Dora.pdf
Item Type: | BA/BSc thesis |
---|---|
Subjects: | Commerce and tourism Marketing |
ID Code: | 7073 |
Specialisation: | Kereskedelem és marketing szak |
Deposited On: | 09 Apr 2014 10:27 |
Last Modified: | 02 Jul 2016 21:10 |
Repository Staff Only: item control page