A honlap, mint online marketingkommunikációs eszköz a szállodaiparban : A honlapok szerepének vizsgálata a fogyasztók információs igényeinek tükrében

Zatik, Dóra (2014) A honlap, mint online marketingkommunikációs eszköz a szállodaiparban : A honlapok szerepének vizsgálata a fogyasztók információs igényeinek tükrében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Zatik_Dora.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
700kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Zatik_Dora.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Azonosító kód:7073
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:09 Ápr 2014 10:27
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:10

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap