Tóth, Pálma (2014) A keresőoptimalizálás szerepe a vásárlási döntési folyamatban. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Palma_MA.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Palma_MA.pdf
| Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
|---|---|
| Témakör: | Marketing Szociológia |
| Azonosító kód: | 7063 |
| Képzés/szak: | Marketing szak |
| Elhelyezés dátuma: | 09 Ápr 2014 08:23 |
| Utolsó változtatás: | 09 Ápr 2014 08:23 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

