Környezetbarát termékek zöld marketingstratégiával a tömegpiacon: Hogyan lesz a mosódióból Persil Nature Caps?

Országh, Edina (2014) Környezetbarát termékek zöld marketingstratégiával a tömegpiacon: Hogyan lesz a mosódióból Persil Nature Caps? MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Orszagh_Edina.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Orszagh_Edina.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Környezet-gazdaságtan, környezetvédelem
Marketing
Szociológia
Azonosító kód:7060
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:09 Ápr 2014 07:50
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:10

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap