Lengyel, Ákos László (2014) Hogyan változott a hazai gyógyszeripar marketing kommunikációja a „kezdetektől“ napjainkig. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lengyel_Akos_Laszlo.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lengyel_Akos_Laszlo.pdf
Item Type: | MA/MSc thesis |
---|---|
Subjects: | Marketing Social welfare, insurance, health care |
ID Code: | 7059 |
Specialisation: | Marketing szak |
Deposited On: | 08 Apr 2014 13:51 |
Last Modified: | 02 Jul 2016 21:10 |
Repository Staff Only: item control page