A dohányzás korlátozó intézkedéseinek hatása a fogyasztói magatartásra – különös tekintettel a köztereken történő dohányzás szabályozására és a dohánytermékek árára

Ibrajter, Natasa (2014) A dohányzás korlátozó intézkedéseinek hatása a fogyasztói magatartásra – különös tekintettel a köztereken történő dohányzás szabályozására és a dohánytermékek árára. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Ibrajter_Natasa.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
7MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Ibrajter_Natasa.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Szociológia
Azonosító kód:7058
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:08 Ápr 2014 13:44
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:10

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap