A lojalitásprogramokhoz való hozzáállást befolyásoló tényezők a Tesco hűségprogramján keresztül

Ábrányi, Nikoletta (2014) A lojalitásprogramokhoz való hozzáállást befolyásoló tényezők a Tesco hűségprogramján keresztül. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Abranyi_Nikoletta_MA.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Abranyi_Nikoletta_MA.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Szociológia
Azonosító kód:7055
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:08 Ápr 2014 13:16
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:10

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap