Az interaktív marketingkommunikáció hatása a fogyasztói lojalitás alakulására : avagy hűségesebbek-e az interaktívabb vállalatok fogyasztói?

Gál, Fruzsina (2013) Az interaktív marketingkommunikáció hatása a fogyasztói lojalitás alakulására : avagy hűségesebbek-e az interaktívabb vállalatok fogyasztói? MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB

Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Média és kommunikáció
Azonosító kód:6928
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:01 Ápr 2014 13:17
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:09

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap