Tóth, Boglárka (2013) Nem mind arany, ami fénylik : Avagy a luxusmárkák vizsgálata a hamisítás tükrében. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Boglarka.pdf
![]()
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Boglarka.pdf
Item Type: | MA/MSc thesis |
---|---|
Subjects: | Marketing |
ID Code: | 6697 |
Specialisation: | Marketing szak |
Deposited On: | 21 Feb 2014 10:34 |
Last Modified: | 02 Jul 2016 21:07 |
Repository Staff Only: item control page