Nem mind arany, ami fénylik : Avagy a luxusmárkák vizsgálata a hamisítás tükrében

Tóth, Boglárka (2013) Nem mind arany, ami fénylik : Avagy a luxusmárkák vizsgálata a hamisítás tükrében. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Boglarka.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Boglarka.pdf


Item Type:MA/MSc thesis
Subjects:Marketing
ID Code:6697
Specialisation:Marketing szak
Deposited On:21 Feb 2014 10:34
Last Modified:02 Jul 2016 21:07

Repository Staff Only: item control page